Artykuł sponsorowany

Co wybrać domofon tradycyjny czy wideodomofon?

Co wybrać domofon tradycyjny czy wideodomofon?

Generalnie wygoda i bezpieczeństwo to dwie kwestie, które najczęściej wymieniane są w kontekście domów i mieszkań. Jeśli chcemy sobie zapewnić taki azyl, trzeba zadbać w odpowiedni sposób o kwestie kontroli dostępu.

I tu – trzeba postawić na domofon albo wideodomofon. Co właściwie wybrać? W zasadzie, to zależy od naszych zapotrzebowań oraz finansowego zaplecza na tę inwestycję. Fachowej rady udzielą nam specjaliści ze sklepu  Montersi.pl oferujący switche PoE do monitoringu IP -  https://www.montersi.pl/switche-poe-do-monitoringu Dzwonek tradycyjny odchodzi do lamusa. Teraz integrowane są fonia i wizja. Zwiększenie zakresu funkcji ma związek z wyższym standardem jeśli chodzi o bezpieczeństwo. Choć i koszta są wyższe. Mamy wiele urządzeń, które zabezpieczają do – od modeli analogowych, po aparaturę typu cyfrowego, bardziej zaawansowaną.

Tradycyjny domofon

Tu wiadomo – kontakt głosowy, ale bez podglądu kto to jest. Można wybrać okład simplex, czyli my słyszymy osobę dzwoniącą, ale nie odpowiadamy. W drugim przypadku – duplex, komunikacja działa obustronnie.   Domofonowa instalacja to: - unifon wewnątrz domu - bramofon – część instalowana przy drzwiach - elektromagnetyczny zamek do zdalnego otwierania furtki lub drzwi - okablowanie z zasilaczem

Wideodomofon 

Tu mamy dodatkowo funkcję podglądu wizyjnego. Komunikacja werbalna to jedno ale w połączeniu z podglądem, zwiększa bezpieczeństwo. Dla indywidualnych inwestorów w domach rodzinnych, świetna sprawa. Zasięg, nawet do 100 metrów jeśli chodzi o przesył sygnału. Wideodomofon jest kilkukrotnie droższy od tradycyjnego, ale w kontekście bezpieczeństwa zawsze najbezpieczniej jest kupować atestowane produkty z pewnych źródeł. Warto mieć ten fakt na uwadze. Domofony i wideodomofony znajdą Państwo w sklepie  Montersi.pl pod adresem -  https://www.montersi.pl/domofony-i-wideodomofony

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.